בנט:אם ראש הממשלה נפגע, אני בהחלט מצר על כך

    שלמה בן יוסף 1 Comment on בנט:אם ראש הממשלה נפגע, אני בהחלט מצר על כך
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העימות המתוקשר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט,בצל ההדלפה מתחילת השבוע כי נתניהו מתכוון להשאיר יישובים יהודיים תחת שלטון פלסטיני, עובר לשטח. ארגוני המתנחלים שלחו אמש מכתב תמיכה לשר בנט וסגני השרים מהליכוד שהתבטאו כנגד התוכנית והבוקר פורסם מכתב התמיכה גם בעיתון הארץ.

    מכתב התמיכה בבנט ובסגני השרים לווה בסירטון שהפיק הבוקר המטה המשותף ובו נראים נתניהו ושרי הליכוד כשפנים כאשר ראש הממשלה משתיק אותם. "הסירטון בא להראות איך שרי הליכוד נאלמו דום מול האמירה ההזויה שיצאה מלשכת ראש הממשלה לפיה המתיישבים יופקרו ויועברו לשליטת האוייב", הסבירו במטה המשותף.

    אם לא די בכך, הערב יקיימו המתנחלים מייצג מחאה מול משרד ראש הממשלה ובו שחקן בדמותו של ראש הממשלה ינזוף בשחקנים בדמותם של בנט וסגני השרים מהליכוד, חה"כ זאב אלקין, ציפי חוטובלי, דני דנון ואופיר אקוניס. "כל מי שיגיע למקום יזכה לקבל נזיפה מנתניהו", מסבירים המארגנים, "לאחר מכן יחולקו לננזפים תעודת הערכה שבה נכתב: גם אני קיבלתי נזיפה מראש הממשלה בגין שמירה על ארץ ישראל ובטחון אזרחיה".

    בינתיים מיהר בנט להתנצל ואמר בכנס חינוך בים המלח: ״ישנם גורמים שמנסים להפוך דיון מהותי על עתיד ארצנו ועל בטחוננו למתקפה אישית שלא היתה, ואם ראש הממשלה נפגע, אני בהחלט מצר על כך. אני מכבד את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת מנהיגותו בתנאים לא פשוטים, תומך בו כשצריך ומבקר אותו כשצריך, וזוהי חובתי. הטלת ריבונות פלסטינית על אזרחים ישראליים היא מסוכנת, ומחובתי היתה להוריד רעיון זה מיידית מסדר היום, ואכן הרעיון ירד



    1 תגובות

    מיין תגובות